טוב , אני פוגש יותר ויותר בעלי עסקים שלא יודעים להתמודד עם התנגדות: אריה שלח לי מייל או שלח לי פרטים נוספים במייל.
אז תקשיב, רוצה לתת לכם כמה דוגמאות:
לפני זה אני חייב להגיד לכם, אתם חייבים תמיד להסכים עם הלקוח.
אני תמיד מסכים עם הלקוח, אף פעם לא מוציא אותו טועה.
בן אדם בא ואומר לי, "אריה שלח לי מייל", אני אומר לו: "אין שום בעיה יוסי, מה המייל שלך?"
אני לוקח ממנו את המייל ואז אני אומר לו:
"תקשיב יוסי, מה אני צריך לשים בתוך המייל, כדי שיתפוס את תשומת הלב שלך?
תגיד לי מה שני הדברים שהכי מפריע לך בעסק?
או תגיד לי מה הם שני הדברים שהכי מפריע לך היום במיתוג שלך?
או, תגידי מה הם שני הדברים שהכי מפריעים לך בעור הפנים שלך היום?
כאילו אני רוצה לגלות מה הדברים שאני יכול מה שנקרא להתייחס אליהם והם סוג של כפתור.
מה זה כפתור במכירות?
כפתור זה משהו רגשי, שאם אני אלחץ עליו, תהיה איזה שהיא תגובה רגשית.
מה הם שני הדברים שאני צריך לשים בתוך המייל, כדי שיתפסו את תשומת הלב שלך?
ואז לא משנה מה הם יגידו, אני פשוט אמשיך את השיחה על שני הדברים האלה.
מה לגבי זה או מה מפריע לך לגבי זה או מה היית רוצה לטפל לגבי זה?
הבנתם? ואז בעצם המשכתי את השיחה.
אפשרות נוספת היא:
"אריה שלח מייל"
"אין שום בעיה יוסי, מה המייל שלך? הוא נותן לי את המייל
"יוסי אני רוצה להגיד לך, כמובן אשלח לך את המייל ואני רוצה להגיד לך שהמצגות שלנו הכי יפות בעולם ושהקישורים שלי הכי יפים בעולם והסיפורי הצלחה שאני אשלח לך, הם סיפורי הצלחה מדהימים.
באמת שיש לי את המצגות הכי יפות בעולם, אבל בסופו של דבר, בוא נדבר בינינו, בוא נראה אם אני בכלל לא יכול לעזור לך.
תגיד לי מה הם שני הדברים שהכי מפריעים לך היום בעסק?
כאילו אני לא מוציא אותו טועה, אני אומר לו "תשמע אני הולך לשלוח לך את זה".
"זה יהיה הכי יפה בעולם, אבל בוא תגיד לי, בוא נראה אם בכלל אנחנו יכולים לעבוד ביחד כדי שלא לבזבז את הזמן אחד של השני. זה פשוט!
מה אם כבר שלחתם את המייל
אם כבר שלחתם את המייל אז תמיד, תמיד, תמיד, חובה, חובה, חובה, אחרי כל שליחת מייל, אתם מתקשרים שוב פעם לבן אדם!
היי יוסי, שלחתי לך את המייל, רק רציתי לבדוק שבאמת קיבלת אותו כי לפעמים זה גם מגיע לתיבת הספאם.
קיבלת את המייל יוסי?
כן. קיבלתי!
מצוין! אני אתקשר אליך מחר לגבי זה ונוכל לדבר על זה.
אני בעצם נותן לו פה סוג של פקודה וקובע שאני הולך להתקשר אליו,
וגם קיבלתי את האישור שהוא קיבל את המייל, כי הרבה מאוד פעמים אנשים ממשיכים לערבב אתכם, סליחה על הביטוי, ואומרים: "אה, לא קיבלתי שום מייל, תשלח לי שוב" או משהו בסגנון הזה.
מקווה שעזרתי לכם.
אם כן, ואתם רוצים עוד טיפים וכלים לשיפור הביצועים שלכם במכירות ובעסקים שלכם,
אל תשכחו לעקוב אחרינו: success ייעוץ עסקי
שיהיה לכם יום מדהים אוהב אותכם ביי ביי